PC-Käyttäjät ry                                    24.1.1994

Jäsenkirje 1/94

HENKILÖVALINNAT

Marraskuussa pidetyssä syyskokouksessa valittiin yhdistykselle kuluvan vuoden hallitus ja muita toimihenkilöitä. Alla on luettelo henkilövalinnoista:

Puheenjohtajaksi valittiin Ari Järmälä. Hallituksen varsinaisiksi jäseniksi valittiin Jussi Aikala, Simo Blom, Aaro Hietanen, Heikki Raussi, Ari Rautiainen (siht.) ja Jari Tuomi.

Hallituksen varajäseniksi valittiin Valto P. Koskinen ja Mauno Tuohiniemi.

Yhdistys on Tietotekniikan liiton jäsenjärjestö, ja sille kuuluu liiton sääntöjen ja yhdistyksen jäsenmäärän mukaisesti kolme liittokokousedustajaa, jotka ovat Ari Järmälä, Ari Rautiainen ja Mauno Tuohiniemi.

Yhdistyksen tilintarkastajina jatkavat Risto Saarni ja Hannu Määttänen. Varatilintarkastajiksi valittiin Anja Favn ja Hannu Strang.

Yhdistyksen sähköpostilaatikosta vastaa edelleen Jari Nopanen työryhmineen.

TALOUSARVIO VUODELLE 1994

======================================
Yhteensä                      80500
Tulot - menot (*)             -6480
(*) budjetin alijäämä katetaan edellisvuosien säästöistä, (**) jäsenlehden erikoisjakelu, jos saadaan liitolta avustus tätä varten

JÄSENMAKSUT

Jäsenmaksut nousevat: varsinainen jäsen 256 mk, opiskelijat ja työttömät 150 mk, toissijaiset jäsenet ja perhejäsenet 70 mk. Opiskelijat ja työttömät joutuvat todistamaan olotilansa.

KEVÄTKOKOUSKUTSU

Kevätkokous, jossa käsitellään sääntömääräiset vuoteen 1993 liittyvät asiat, kutsutaan täten koolle. Se pidetään 21.3.94 klo 15.30 TELE:llä, ks. tarkemmin jäljempää.

TOIMINTA KEVÄTKAUDELLA 1993

Vierailut ja kokoukset
24.2. klo 16.30 Oracle Finland Oy, Piispanportti 10, 02200 Espoo. Mikä on Oracle? PC- ja desktop-tuotteet, demoja. Mukaan max 50 henkeä. Ilmoittautuminen Ari Järmälälle viimeistään 18.2. 912-154 423(t), 90-222 6428(k) tai email jarmala@pcuf.fi. Kerro ilmoittautuessasi nimesi, puhelinnumerosi ja työpaikkasi.

21.3. klo 15.30 TELE, Teollisuuskatu 11 D, 00510 Helsinki. Ensin pidetään yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous, jonka jälkeen tutustumme ATM-verkon toimintaan. Etukäteen ilmoittauneille on tiedossa istumapaikat ym. kivaa esim. kahvia. Ilmoittautuminen Ari Järmälälle viimeistään 16.3. 912-154 423(t), 90-222 6428(k) tai email jarmala@pcuf.fi. Kerro ilmoittautuessasi nimesi, puhelinnumerosi ja työpaikkasi.

28.4. klo 17.00 Microsoft Oy, Kutojantie 6, 02630 Espoo. Uusimmat tuotteet: Excel, Word, SQL Server, Access 2, Visual Basic. Mukaan max 20 henkeä. Ilmoittautuminen Ari Järmälälle viimeistään 21.4.94 912-154 423(t), 90-222 6428(k) tai email jarmala@pcuf.fi. Kerro ilmoittautuessasi nimesi, puhelinnumerosi ja työpaikkasi.

nn.5. Kevätretki suuntautuu ilmeisesti Viroon, lisää aiheesta PC-Käyttäjä-lehdessä 1/94. Ilmoittautua voi vasta lehden ilmestyttyä.

Teemaillat
Teemaillat eli entiset tiistaikokoukset pidetään ATK-Instituutissa (Helsingissä Itä-Pasilassa, Rautatieläisenkatu 5, vastapäätä messukeskuksen pääsisäänkäyntiä) alla olevan listan mukaan. Tilaisuudet alkavat klo 17 (tänä keväänä maanantaisin). Tila tai sali, jossa kokoonnumme, ilmoitetaan aulassa vahtimestarin kopin ikkunaan kiinnitetyssä tiedotteessa. Tervetuloa tilaisuuksiin!