18.9.1994
PC-Käyttäjät ry

Jäsenkirje 2/94

Yhdistyksen sääntöjen mukaan syyskokous on pidettävä vuosittain hallituksen määräämänä päivänä marraskuun loppuun mennessä. Tänä vuonna tuo päivä on 17.11.94 ja aika on klo 17.00. Kokoonnumme Ammattien edistämislaitoksella, Kaarnatie 4, Malminkartanossa Helsingissä. (HPY luettelon karttalehti 34, ruutu 47-82). Aluksi pidämme syyskokouksen ja sen jälkeen on infoa AEL:n toiminnasta. Kahvia järjestyy vain ennakkoon ilmoittautuneille, ilmoittaudu Ari Järmälälle viimeistään 10.11. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, lainaus säännöistä:

Mikäli yhdistyksen jäsen haluaa saada jonkun muun asian yhdistyksen kokouksen käsiteltäväksi, on hänen siitä kirjallisesti ilmoitettava hallitukselle niin hyvissä ajoin, että asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun.

Teemaillat pidetään pääsääntöisesti ATK-Instituutissa (Itä-Pasilassa, Rautatiel.k. 5) klo 17. Tänä syksynäkään päivä ei aina ole kuukauden toinen tiistai (huom!). Sisäänkäynti on vastapäätä messukeskuksen pääsisäänkäyntiä. Kokoontumispaikka kerrotaan tarkemmin ala-aulassa neuvontapisteen ikkunassa, tavallisesti olemme olleet uudella puolella pohjakerroksessa luokassa K034.
12.10.94 - Julkisohjelmakatsaus
Julkisohjelman määritelmä ja eri lajit. Mistä niitä saa, onko niistä mihinkään, mihin tarkoituksiin helpoimmin saatavissa, rekisteröinti ja -maksut, tietoturvakysymykset? Avesoftin edustaja myös paikalla. Demoja.
7.11.94 klo 17 - Vierailu kirjakaapelin kirjastoon
Kirjastojen kehitysnäkymät, tietoverkot ja tiedonhankinta niistä. Huom.! Teemailta pidetään Kaapelitehtaalla, osoite Tallberginkatu 1 B. ATK-instituutissa ei ole mitään toimintaa 7.11.
14.12.94 - Modeemitietoisku
Mikä on modeemi, mihin sitä voi käyttää, millainen pitäisi ostaa, mistä, millä hinnalla, miten modeemi asennetaan, miten tietoliikenneohjelma konfiguroidaan, miksi modeemi ei toimi? Mukana on myös Telehallintokeskuksen edustaja, jolle voi tehdä modeemeja koskevia kysymyksiä. Kauppiaiden näkökantoja tuovat esille Microdata Oy:n ja Terton Oy:n edustajat.

Vierailut ja kokoukset

18.10.94 klo 17 - Helsingin puhelinyhdistys
Kuulemme ja näemme puhelintekniikkaa, HPY-museo ym. Paikka: Korkeavuorenkatu 37, Helsinki. Ilmoittautuminen Ari Järmälälle. Mukaan max. 30 henkeä.
17.11.94 klo 17 - Syyskokous
Ks. yllä.
8.12.94 klo 16.30 - WP Finland
Novell-WP -infoa, tuotekatsaus, uutuuksia. Paikka: Sinimäentie 10 C, 02180 Espoo, HPY:n karttalehti 23, ruutu 43-77. Ilmoittautuminen Ari Järmälälle. Mukaan max. 20 henkeä.

Edellä mainitut ilmoittautumiset Ari Järmälälle puhelimitse numeroon (912) 315 423 (t) tai (90) 222 6428 (k) tai sähköpostitse osoitteeseen jarmala@pcuf.fi. Kerro kuka olet, mitkä ovat yhteystietosi ja mihin tilaisuuteen olet ilmoittautumassa.

Tervetuloa tilaisuuksiin!
PC-Käyttäjät ry, hallitus