PCUF:		(09) 608 070 pika, (09) 612 1545 pika,
www-info:	http://www.pcuf.fi/

Helsingissä 6.2.1997

Kevätkokouskutsu

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous on keskiviikkona 19. maaliskuuta 1997 klo 17.00. Kokous pidetään ATK-instituun salissa K034 Helsingin Itä-Pasilassa. Kevätkokouksessa käsitellään yhdistyksen vuoden 1996 toimintaan liittyvät asiat, jotka on määritelty sääntöjen pykälässä 8. Ilmoittautuminen Tero Wiheriäkoskelle (katso yhteystiedot tämän kirjeen lopusta). Ilmoittautuneille tiedossa pientä suolaista purtavaa.

Yhdistyksen toimihenkilöt 1997

Yhdistyksen uusi hallitus on järjestäytynyt. Seuraavassa hallituksen jäsenet ja toimihenkilötehtävät:
  Henrik Ahlgren, pablo@pcuf.fi
Jäsenet
  Mikko Ahonen, mickey@pcuf.fi
  Sami Einola, masi@pcuf.fi
  Ari Järmälä, jarmala@pcuf.fi, varapuheenjohtaja
  Lauri Laitinen, lal@pcuf.fi
  Jari Nopanen, jnopanen@pcuf.fi, PCUF-purkin vastaava ylläpitäjä
  Heikki Raussi, raussi@pcuf.fi, tiedotusvastaava
  Tero Wiheriäkoski, terow@pcuf.fi
Varajäsenet:
  Jyri Lindroos, jpl@pcuf.fi, sihteeri ja taloudenhoitaja,
  Mauno Tuohiniemi, mtn@pcuf.fi, jäsensihteeri

PC-käyttäjä-lehden päätoimittaja
  Isto Turpeinen, istoturp@pcuf.fi

Teemaillat pidetään ATK-instituutissa (Helsingissä, Itä-Pasilassa, Rautatieläisenkatu 5, Messukeskuksen vieressä) alla olevan listan mukaan. Tilaisuudet alkavat kello 17 ja kestävät noin pari tuntia. Ennakkoilmoittautumista teema- iltoihin ei tarvita. Teemaillat ovat alakerran salissa K034 ellei pääsisäänkäynnin ilmoitustaululla ole toisin ilmoitettu.

Lyhyt johdatus Unixiin

Keskiviikko 19.2.97. Teemaillassa PCUF:n ylläpitotiimi kertoo perustietoja Unix-käyttöjärjestelmän komennoista, suojauksista ja editoreista. Lisäksi luvassa on demoja.

Digitaalikamerat ja skannerit

Keskiviikko 19.3.97, kevätkokouksen jälkeen. Teemaillassa saamme kuulla Kodakin tuotteista digitaalisen kuvankäsittelyn alueelta.

Virukset ja tietoturva - DataFellows Oy

Tiistai 8.4.97. Virukset ja tietoturva ovat huhtikuun teemaillan aiheena. Asiasta esitelmöivät ATK-instituutissa DataFellowsin asiantuntijat.

Java-ohjelmointi

Tiistai 6.5.97. Mitä Java-kielellä voi tehdä? Kuinka C:stä siirrytään Javaan? Näistä ja muista Java-kieleen liittyvistä asioista saamme kuulla toukokuun teemaillassa.

Helsingin Puhelin Oy

Tiistai 18.03.97 klo 17.00, Korkeavuorenkatu 37, Helsinki. Kokoontuminen HPY:n myymälään. Vierailun aiheena mm. Koti-ISDN-, Kolumbus-Internet- ja Plus-palvelut. Ilmoittautuminen T.Wiheriäkoskelle 13.3. mennessä.

Lisäksi keväälle on luvassa muitakin vierailuita, joita valitettavasti ei saatu varmistettua ennen jäsenkirjeen painoon menoa. Lisätietoa muista vierailuista tullaan ilmoittamaan PCUF:n WWW-sivuilla ja pc-tiedote-sähköpostilistalla sekä mahdollisuuksien mukaan Tietoviikon jäsenpalstalla.

Vierailujen ja kevätkokouksen ilmoittautumisohjeet

Edellä mainitut ilmoittautumiset Tero Wiheriäkoskelle joko sähköpostitse osoitteeseen
	terow@pcuf.fi
tai puhelimitse numeroon
	040 543 7046 (gsm)
Kerro nimesi, yhteystietosi ja mihin tilaisuuteen olet ilmoittautumassa. Jos et pääse mukaan, muista peruuttaa osallistumisesi!

hallitukselle@pcuf.fi

JK. Sivun yläreunassa näet PCUF-purkin modeeminumerot. Jos et ole vielä hankkinut omaa tunnusta purkkiin, soita linjoille ja rekisteröidy purkin käyttäjäksi uusi -tunnuksen avulla.